så lite tid!

har så mycket i huvet och så mycket jag ska,borde och vill göra så jag hinner inte med! snart är sommaren här och då vill jag ha massor av saker klara,men det vette sjutton om det kommer hinnas. pls att jag nu fått en riktigt bright idé,som antagligen kommer äga rum i början av semestern. vi eller jag får se ^^,

 s
en påsken har jag knappt varit hemma känns det som. onsdagen och halva torsdagen spenderade uppe i stockholm. jag och martin gjorde sommarens första besök på en uteservering i kungsträdgården med godaste sushin och ett glas rosé. senasre blev det födelsedastårta hos ville och bella i vasastan. herregud,på ett år hinner det hända massor. bebisar har föds och bebisar ska komma. så himla kul. det är nog ett babyboom-år i år.
igår blev det shopping i city hela dagen innan jag for hem,hem och sen fixa räkningar och massa annat innan jag gick hem till david på fika för att kolla in hans kök. så jäkla snyggt,och kaffe från nya kaffemaskinen ^^, 
 imorrn är det valborg och fast det är jobbhelg så har jag styrt upp en liten grillkväll med johan,jossa,david och fia och daniel,och såklart älsklingen. tror det kan bli himla trevligt,det blir det. 



 
 






martin hade nya glajor





titta så vacker! helt makalöst!










morgonpromenad med janne





köpt en såndär jumpsuit nu ^^,









 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0