min,min,bara min

 blankt,känner inget just nu. bara trötthet och en längtan efter värme och solstrålar mot kinden. att bli lite sådär lagom brun så man inte ens behöver en gnutta smink för att känna sig frisk och fräsch. vakna upp och det enda man beöver bekymmra sig över är om man ska ligga i solen eller i skuggan idag kanske? ta sin bok under armen och sen försvinna bort,långt bort. det är bara en tidsfråga,5 veckor för att vara exakt. jag behöver det . . .

  jobbdagen flög iväg,vet inte rikgit vart,men plötsligt var klockan sju och med hjärtat i halsgropen och stressad till tusen fick jag nästan skrika fram att det var den 26.e idag,och ja,då är det den 27.e imorgon och då blir det ju den 30.e på lördag. eller har jag fel? knäppskallar.  själv,en aning koko i skallen,blev det en lång,kall,men skön,promenad hemåt. den här veckan tycks springa fram,men det gör inget. ser fram emot söndag,då jag och finaste maria ska in till stockholm tidig morgon och äta frukost på hotell reisen i gamla stan. ska smida framtidsplaner och mysa gott. imorrn har jag däremot en date efter jobbet med min "nya kärlek" imorrn slår jag till. mitt hjärta och min hjärna won´t take no for an answer !  



 


 


Kommentarer
Postat av: Darlingen

Söndag it is, and I like it :)

2010-10-27 @ 09:55:18
URL: http://mecb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0