fröken duktig

tar min snuva och går och lägger mig.helt oförberedd på detta,blir jag förkyld igen? konstigt,jag som aldrig är sjuk annars,och jag var ju det nyss? iof varit hemskt trött på senaste tiden,men får väl se hur det utvecklar sig. Varit en bra ledig dag,hunnit med massor idag,till och med mer än jag räknar med,så klapp på axeln till mig. nu är balkongen höststädar så allt gapar tomt och ödsligt,alla dynor och filtar åkte in och även grillen. om ett halvår är det dags igen, men vem vet om det blir på en annan balkong? idag har jag faktiskt för första gången tänkt på eventuella julklappar! jag vet,märkligt och kanske onödigt,men hjälp,snart är vi där.ska dra i lite trådar och fråga några kunniga vänner så får jag se om det ens är nåt att fundera på eller inte. inte utan att det känns som att Jenny borde vara hemma i Sverige så vi kunde ta det obligatoriska besöket på Ullared och köpa julsaker! men o andra sidan är ett besök där inte en dans på rosor, men det har varit kul varje gång jag varit där. känner mig just nu så opepp och ofräsch som man kan. dags och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0