see your name in light just lika a hollywoodsign

Ledig dag med allt vad det innebar. Hundvakt dagen till ära,då husse är i Malmö och roar sig *blink*  Janne har parkerat vid mina fötter och snosar så gott,ska nog inte dröja länge innan jag också kryper ner i mina säng och somnar. Kommer nog absolut inte vara några problem efter min springtur på eftermiddagen. Hittat en perfekt runda på halvmilen som är min träningsrutt inför "Vårruset" nästa tisdag. Får se om jag sista minuten anmäler mig till marknadsloppet,men tjejmilen blir det till sensommarn också. Men nej,jag har ingen ålderskris eller så,bara jäkligt bra kondition ! Jobb hela helgen nu,jobbar dock bara halvdag imorrn så jag ska hinna med en del innan dess. Hämta ut ett paket på posten och sen betala min underbara väska jag köpt från nätet,längtar tills den kommer hem och jag får ta på den ! Nu blir det hundpromenad och sen beautysleep.




" Finaste hunden "




" Ångrar mig inte en sekund "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0