if you fall i will catch you

vakna imorse av att det klipptes gräs utanför sovrumsfönstret,det är alltid lika skönt... till råga på allt har jag mitt fönster en gnutta öppet så all gräslukt kommer infarandes,och såklart rakt i min näsa. blev en god frukost på balkongen imorse och i bakgrunden rullade min spotifylista(jag vet,jag är grymt efter) har helt klart varit balkonghäng hela dagen,jag har sol ungefär från halv elva på morgonen till drygt sex på kvällen,synd och klaga. ikväll blir det fest och födelsedaskalas,blir min långklänning och blommorna är inköpta. ska bli riktigt trevligt. jag håller hårt i mina sista semetserdagar nu. har drömt om jobbet två dagar i rad nu,det är med splittrade känslor jag står inför att komma tillbaka. men sommaren är ju faktiskt inte slut bara för att min semester är det. finns så mycket man kan fylla ut sina dagar med. en stund i solen till se blir det dusch och fixa till mitt sommarsvall. ser fram emot en trevlig sommarkväll med underbara människor. 


 

 
en riktigt "dagens outfitbild "









blommor till födelsedagbarnet


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0