den bästa sommaren ?

hemma i lägenheten igen efter en mycket härlig weekend med bästa maria,för att sedan avsluta helgen med ett stopp i stockholm med käresta. kryssningen blev så lyckad,från första stund med massa drinkar och vin! maten var helt underbar,obeskrivligt gott,även om maria kom med en väldigt bra liknelse. gotland och visby var ingen besvilkelse heller. vit tog,pinsamt nog,turisttåget genom staden.så fint,så varmt,så trevligt. blev såklart ett besök på skafferiert där vi beställde in saffranspannkaka och själv lyxa jag till det genom att köpa med mig ett fårskinn hem. tillbaka till båten,med diverse brännmärken på kroppen,vi somnade av ren utmattning för en stund för att sedan bege oss mot spa och relaxavdelningen för våra inbokade behandlingar. min ansiktsbehandling var helt fantastisk. 50 minuter ren njutning och sedan bubblade jag och maria i poolen ute på däck,i sommarkvällen innan vi återigen svira om för att inta våran trerättersmiddag.luvligt! maria och jag kom fram till och har lovat att det blir en cruise igen.till hösten förhoppningsvis.en riktig gourmetkryssning ska det bli! 



 


mitt första möte med visby









min fina maria





 


Kommentarer
Postat av: darlingen

Ja, det var en kryssning i lyxens tecken! :) Det gör vi om! KRAM

2010-07-08 @ 20:17:26
URL: http://mecb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0