dan före dan,före dan . . .

nä,ingen bra dag,började uselt med att jag inte fick göra det jag hade hoppats på,och överallt drog folk i en hit och dit och så helt plötsligt ska man ha koll på alla områden,lika mycket. my god,jag är inte 5 personer! men trots att humöret svikta så gick den här kvällen jättesnabbt och tobbe bjöd på godaste kokosglassen i charken mellan kunderna. imorrn är det pesionärsdag,herregud,det kan ju bli en historia för sig. det är ju tur att man glömme från år till år hur det slutar,annars hade man nog stupat ^^, alla som sagt att de ska handla imorrn,och man berättar att det är pesionärdag imorrn,blir lite stela och får nåt lite skrämmande i blicken märker jag. det är en match för sig,det ska gudarna veta !
 nu är nästan alla paket inslagnam,bara älsklingens som ska hämtas ut och slås in imorgon. väntar på att sambon ska komma hem så jag kan börja med maten och sen sista julgodiset som ska fixas för i år. kommer stupa ikväll också,imorrn ska jag upp i ottan och sen är det full fart tíll läggdag. god jul,ja det blir det nog tids nog!



 


 nästan i Sune-klass ^^, till syster


Kommentarer
Postat av: Darlingen

Är det ett marsvin? Eller en summa pengar i ovikta tior?? :D

2010-12-22 @ 07:59:43
URL: http://mecb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0