välkommen helg

 segare dag får man leta efter. kom till jobbet åtta imorse och känns som jag varit där fööör länge. kom hem med en härlig överraskning,så det blir kalas i helgen. öppnat en flaska vin och förberett middagen lite grann. blir grilad lax ikväll med god sallad,som vanligt. idag sa jag hejdå till jenny. hon var inne på jobbet för att lämna en tårta,som jag inte ens fick en bit utav. men usch,i hate goodbyes...känns väldigt vemodigt,men jag vet att det kommer helt plötsligt vara den dagen hon står hemma hos oss igen. kommer sakna dig massa,massa,massor!
äntligen helg,har sett fram emot den hela veckan . . .



 


 jenny,jag. . .och popcorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0