Right here,right now

JAG HINNER INTE MED!! Veckorna bara flyger iväg,jag är konstant trött,men jag har och får ingen tid till vila. Fullt upp hela tiden. Känns som att jag aldrig är hemma,inte hos mina föräldrar heller. Spenderar dagarna på jobbet och övrig tid hos älsklingarna eller på träningen.
Kan ni förstå då att det ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig hemma?
 Har iallafall en helt underbart skön helg bakom mig. For upp till Stockholm i fredagskväll och mötte upp bästa Maria. Vi fixa pizza och rödvin och somnade som 2 klubbade sälar. Spenderade lördagen med massa shopping i Nacka,middag och öl på söder och avslutade kvällen med bio. "Coco Chanel" - helt ok,men inte mer. Blev ett glas vin innan vi återigen somnade som två medvetslösa. Söndagen blev det frukost på stan och Maria bakade godaste muffinsarna och sen mötte jag upp min man på tåget och det blev en slappokväll i soffan och vi tittade på tysk långfilm - uruselt. T.o.m Peter Haber dubbad?? Worst ever av TV4. . .
 Är just nu.för ovanlighetens skull hemma hos mina föräldrar och tvättar. Passade på att fixa trådlös intenet från 3 idag,funkar kanon!  Ikväll blir det tv-kväll hemma hos Jenny. och sen blir det nog lite framtida planering. Ska försöka klämma in ett besök i Ullared om inte en för nar framtid. Snart dags för julklappsinköp! Plus att det är välrdens road-trip. Även om jag inte själv kör så lovar jag alltid att hålla mig vaken hela vägen,fixa kaffe och så kan jag stå för musiken. Lovely!
 På lördag hundvak och sen på kvällen kick-off- Samtliga verkar taggade på jobbet!



 " Har de underbaraste människorna omkring mig . . ."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0