I hope this feeling wont go away

 Nu känner jag mig mycket nöjd med mig själv. Var fruktansvärt opepp och trött och ville inte gå på träningen,men jag hade lovat Ansa på jobbet och då vågar jag inte banaga. Så vi körde på så gott det gick den här gången,hell yeah ! Ska lägga mig i sängen och kolla Ullared på datorn,eller kanske grannfejden?
Blir jobbb tidigt imorrn och sen hemåt. Fundera på om man månne ska baka något gott ? och jag bara SKA se till att vinterstäda min balkong,in med möbler och krukor och sen borsta bort alla löv. På lördag blir det ikeabesök och då ska det inhandlas julens ljusslinga,spanat in en riktigt fin en. Åh,jag ÄR väl tokig men just nu räknar jag bara ner hegerna tills det blir advent ! 




" ♥ . . ."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0