Tre saker

Fått utmaning från Heléne såhär kommer mina oerhört kloka svar . . .

Tre saker som alltid finns i min/mitt......

Kylskåp: Mjölk,bregott,apelsinjuice
Frys: broccoli,bär,fläskfilé
Skafferi: Honung,minimajs(konserverad) och thé
Handväska: Ultra (salvan jag inte kan leva utan) mobil,plånbok
Sminkväska: Bronzepuder,mascara och ultra (salvan jag inte kan leva utan)
Badrumshylla: Deodorant, hårsnoddar,ultra (salvan jag inte kan leva utan)
Förråd: Har varken förråd eller vind
Hjärna: Mina kära,allt jag borde göra,framtidsdrömmar
Jackficka: Har aldrig något i mina jackfickor
Kryddskåp: Salt,peppar,timjan
Barskåp: Rom,rödvin,Amarula
Köksbänk: Thékanna,theér och honung

 
Nu utmanar jag Jenny och Maria !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0