love hurts

Precis inkommen från en kvällspromenad. Fick ett starkt behov av att rensa skallen,vet inte riktigt varför men känner plötsligt väldigt låg ? Känner mig djupt förvirrad,men jag tror jag vet vad det beror på...
 Ännu en helg i Sthlm är över. Blev en väldigt lugn och stilla sådan,vilket jag bara tyckte var skönt. Tycker arbetsveckan varit tung och väldigt lång,men antar att det är så det kommer kännas nu enda fram till semestern. Har däckat totalt varje kväll här sen torsdag. Det är som att så fort klockan slagit midnatt så åker mina ögonlock ner som rullgardiner...
 Blev middag,bio och promenad inne i stan igår kväll ♥  Såg "Änglar och demoner" på sveriges äldsta biograf,Grand på drottninggatan. Himla fint,men ack så hemska säten,t.o.m hemskare än Elektrons,och då är det verkligen illa. Vissa fick t.o.m märken i huvet av stolarna... *blink*  



 


" himlen var färgstark ikväll . . ."


" godisdoft av syrén . . ."






" Janne är nyklippt och SÅ söt . . ."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0