vad blir det för mat ?

 Var helt inställd på att INTE laga någon mat när jag kom hem ikväll,men nääääee,jag ska inte vara slarvig och äta slarvmat,så jag fixade pasta med tonfisksås och äpple till,mums,och så matlåda imorrn. *duktiga jag*
 Teambuildningen idag var över förväntan!! En 2-timmar lång diskussion som stundtals var riktigt rolig,många skratt och förklaringar,mera sånt! 
 Varit pissväder idag också,och när Heléne idag kom och visa mig sina "nya" men oanvända Converses,åhh! Tillåt mig kräva att det snart ska bli vår !!!



                                                                                  
           " Älskar bbook.se - This one I got . . . "







 " Dinner ; Pasta med tonfisksås och äppelbitar..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0