Beach 2009 ?

Ny vecka och känns som att varje dag är planerad till fullo (hur blev det plötsligt så?)
 Var ju en aning nojjig i morse när man hade öppningen,men det visa sig att det (troligen) var falskt alarm. Jäkla snorungar och leka med människors liv sådär,kanske var menat som "ett skämt" men åh,dagens ungdom/barn. Det var bättre när jag var liten - helt ärligt. Barn idag har noll respekt! (blir bara mer och mer tveksam om jag vill ha egna en dag...)
 I veckan blir det födelsedagsfirande också! (2 stycken t.o.m!) Äntligen är presenten klar,och jag är nog ganska nöjd med resultatet,hoppas födelsedagsbarnet också blir det,man kan ju aldrig riktigt  veta... *blink*

 Nu åter till min tvätt,fram med vanish (blev tydligen lite väl mycket rödvin i helgen) (HUR?)
 Fick precis sms av Jocke också,så nu är sällskap och skjuts fixat till träningen ikväll - härligt!


 

" Kan lova att vi inte är såhär avancerade *skratt* "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0