TRÖTT

Inte alls varit någe speciellt jobbig dag på jobbet
,inte alls mycket mer att göra eller så,men jag är så fruktansvärt trött nu!! Åh jag som köpte hem godaste Sushin tills ikväll,och jag är inte ens sugen,men jag har lagt upp den fint och ska fixa nåt att dricka,så,jag kanske blir sugen? Råkade visst få ett paket med kläder i posten idag,hjälp.tror det är dags för vår-rensing snart,jag drunknar i kläder...!! Eller kanske jag ska ha en loppis? Åh andra sidan känner jag knappt nån som är lika liten som jag,så---men nån kanske har nån lillasyster?? *skratt*
 Middag var det ja...eller inte?



 " Bitarna med sesamfrön runt om är snuskit goda! "



 "Ser ganska sliten ut va? Men kolla snygga tröjan! *blink* "

Kommentarer
Postat av: Sofia (Jenny)

Vi kan ha en loppis ihop. har oxå alldelses för mkt kläder...

2009-03-13 @ 23:12:04
Postat av: Darlingen - såklart :)

Hoppas sushin smakade bra, såg väldans gott ut ialla fall! :) Puss

2009-03-14 @ 18:37:01
URL: http://voyage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0