sommar sommar sommar

:. grilla . solglasögon . sommardrinkar. jordgbbar. tzatziki . ballerinas . klänningar . uteserveringar . kubb . utomhuskonserter . solsting . solbränna . semester . isbitar . tygskor . sommarnätter . skinnjackan . vinkvällar . sommarregn . båten . skärgården . sandhamn . sill och potatis . midsommar . myggbett . skeppsbron . glass .

ÅH VAD JAG LÄNGTAR TILL ALLT DET HÄR,och tills jag kan få dra fram min underbara klänning från " Rules by Mary " (se bilden nedan) Ge mig sommar nu...



 " min kära vän andreas och jag,Maria bakom kameran..."

Kommentarer
Postat av: Heléne

Ujejuj vilken snygg klänning vännen! Me like!

Ska bli superdupertrevligt på torsdag, ser verkligen fram emot det, alldeles för länge sen nu!Hoppas du somnar gott efter dina kaviarmackor, jag ska snart ställa mig och ordna nyponsoppa, har fått nån crush på det sen jag var sjuk.. =)

Stor bamsekram!

2009-03-23 @ 22:10:07
Postat av: Heléne

Ujejuj vilken snygg klänning vännnen! Me like! (men vad hade du väntat dig, vi har ju bra smak vi två)!

Ska bli supertrevligt på torsdag, ser verkligen fram emot det, var sååå länge sen nu!

Hoppas du somnar gott efter dina kaviarmackor, jag ska snart ställa mig och koka lite nyponsoppa, har fått nån crush på det sen jag var sjuk.. =)

Stor Bamsekram!

2009-03-23 @ 22:12:29
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0