" Vii säs i Kaaalíngrad . . ."

 Gick och sov de första timmarna på jobbet. Så himla trött på mornarna,hur var varför ? Det är ju nu man ska vara pigg,det är ju sommar!? Men vi kom fram till att det nog beror på att man är uppe och vaken längre om kvällarna.
 Fick iallafall rycka upp mig,för idag var jag styckmästare och hade Tobbe som lärling,det börja ju sisådär...
Han skar sig,och kanske bara 15 min senare slår jag i diskmaskinen och skrapar upp min hand,jo jo,ingen bra kombination. Det gick iallafall galant för praktikanten,och vi stod och citerade " Hammarkullen" från igår en hel del (de´ e goa grajjer . . ."   Ikväll är det TV-kväll med tjejerna igen hos Jenny,I like !




 " Lite Omega-3 ; Rökt makrill med potatismos,morötter och romsås . . ."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0