framtidsdrömmar

Åh,vad jag längtar till min nya lägenhet,oj,om jag kunde måla upp alla bilder jag har i huvet,om det blir som jag hoppas,vill och önskar blir det så bra så bra ! Och ser fram emot och bjuda hem massa underbara vänner och familjen på middagar och fester. Hej vad livat det ska bli,och framför allt tiden som kommer att kunna spenderas på ballen! 
  Hård dag idag,började tidigast av alla på jobbet och hållt igång ända tills nu. När jobbet var slut for jag,Heléne,Sara,Emma och Natalie till Lager 157 och fyndade,och sedan blev det en fika innan hemfärd. Hittade ett par ursöta skor,50 spänn ! Imorrn sovmorgon och kvällsjobb. Sen är det 3 dagars ledigt och midsommar,blir en road trip med käresta.

 På måndag har jag lägenhetsvisning,ringde en tjej idag,som avslutade vårat samtal med ; men vart bor du?
Jadu,det borde hon väl veta,om hon ringt på en lägenhet som hon förhoppningsvis vill bo i,eller??



 " Bäst just ju . . ."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0