Tisdag

 Arbetsdagen gick fort,det tackar jag för. For hem och hann byta om innan Heléne plocka upp mig och vi for in till Nkpg,hade siktet inne på att besöka en loppis,och göra några fynd,men nej,det var semesterstängt,otur som vi hade. Så vi tog ytterligare en rajd inne i centrum,lite småsega och trötta. Men vi fyndade iallafall,och sen blev det "middag" och fika innan vi körde hemåt. Har kraschat i sänegn nu,orkar inte göra nånting,så det blir nattinatt snart. Tidigt imorrn också,sen efter jobbet imorrn kommer Jenny och hämtar mig! Vi ska ut och försöka tygla 3 galna hundar,och Jenny får ta hand om hästarna,jag håller mig på säkert avstånd *blink*


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0