Piiiiiiiiiiiiip säger fiskmåsarna över Lidingö

(det vet både jag och Heléne) Strålande dag/kväll i charken. Glatt gäng,samma styrka imorrn,det blir alla tiders.  Ingela och jag var kvar till sist,ick en fråga ang Parmesanost,varför det heter olika,Ingela kläckte ur sig att det nog hade nåt med religionen att göra *skratt* Tur att inte kunden var med då,hon menade ju REGIONEN!
 Pappa kom och hämta mig med bil idag och brorsan också,langa in fler banankartonger och börjar att uppstå nån form av ordning i mitt kaos,organiserat kaos tror jag det kallas. Och idag bokade jag och Maria biljetterna,Mosebacke i Augusti.Perfekt.  I helgen blir det kanske fest,det vore precis vad jag behöver,dansa,dansa,dansa!!!!



 " Mitt senaste fynd från Weekday,75% rea,70 spänn,tackar,tackar . . ."

Kommentarer
Postat av: Heléne

Piiip!

Japp parmesan, beror på regionen, sägs att granda padano (stavning?) är den bästa. Kanongäng i charken som sagt, party tackar vi gärna jag tills på lör och klänningen får Du gärna hänga i min garderob=)



puss

2009-07-21 @ 22:44:38
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0