Längenheten är min !

Oerhört växlande dag måste jag säga. Vakna inte förrens 10 imorse helt igenomförkyld och kunde knappt röra en fena. Släpade mig hem till MaPa där det vankades ny hemmagjord vinbärssaft och sockerkaka. Somna som en stock för att sen ringa och fixa det sista innan nycklarna blev mina,så nu är jag stol och mycket glad ägare av 2 rum och kök! Till det bästa hör att mitt sovrum kommer nyrenoveras inom de kommande veckorna,och balkongen är rena drömmen,och köket! Iiiih,I love it allready! Men bäst är nog nästan trägolvet i vardagsrummet . . .
 Har precis varit på jobbet och snart kommer MaPa förbi för att börja flytta de första sakerna. Imorrn är det sista arbetsdagen innan semestern också,men det ska nog gå bra även om jag är förkyld. Kvällen ska spenderas i Trosa med god mat och rött vin,och lördagen blir full rulle med flytt och bästaste av vänner.Bättre start på semestern kan det nog inte bli va?



" Min,bara MIN! . . ."
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0