from bad to good

 Vakna imorse och kände mig ganska nere och mosig,satans förkylning,varför nu? Varför NU!? Hursomhelst,så undrade Jenny vad om skulle hända efter jobbet,varför inte bio? Sa rakt nej först,tänkte i 5 minuter och vände som en pannkaka.Så efter jobbet blev jag upphämtad av 2 tokiga och taggade flickor med glass och sen bar det iväg till Heron City för lite fast-dinner and a movie. The Proposal,riktigt bra film faktiskt. Blev lite girlieshopping efter det innan det bar av hemåt,och Michis berättade väldigt intima detaljer angående hästars anatomi,och andra sköna skåneberättelse. Jag och Jenny kommer absolut att hälsa på M nere i skåne under hennes 2 år. Nu dags för sängen,jag tror att jar feber,imorrn är det en stor dag,TROR att nycklarna är mina då !!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0