Goodmorning sunshine !

men ute vräker snön ner. Och jag som bara går och trånar efter solen och våren...Men lite snö skadar aldrig,hellre det än grått och trist - depressionsvarning! Nu på morgonen har jag tagit mig en välbehövlig sovmorgon,käka god frukost och snart ska jag ut i snön och knata ner till byn,sen hem till MaPa och fika.

Förresten! Jag och H har kommit fram till tidernas bästa nyårslöfte,eller snarare en nyårspakt.  Tror att det inte kan bli annat än fantastiskt bra,kul,intressant,coh om jag tänker efter så kan det komma att bli en intern tävling.Men det är ju slutresultatet som ska leda till att vi ska göra något amazingly funny!

 
Nepp,tajm och fixa det sist,sen ska jag plugga in min Ipod i öronen och traska neråt. Har proppat den full av massa Maggio,Salem al Fakir,Killers och massa annat gott !

 

Imorse hade det snöat . . .





Min och Helenés Nyårspakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0