Ännu en dag i "Paradiset"

kom levande från jobbet idag också! (inte för att det finns nån risk att jag inte skulle göra det)
ska snart tillbaka iallafall,så det blir en lugn kväll. Middagen har jag gjort lätt för mig - varma mackor och sen lite "Let´s dance" på det, och så blir min kväll.  Ännu en dag i paradiset,och ja,jag klara mig helt ok idag också. *blink*
 
Idag på jobbet;
Kund; "Hej,jag leta efter camebertost,som man kan fritera...
Jag; okej,den hittar du här (Den står precis framför honom på hyllan)
Kund; Ojdå,jag blev så bländad av dig så jag såg den inte
Jag: Jasså?! *skratt*

Vissa av våra kunder är ju verkligen trevliga(och har humor) det var ju annat i veckan,när man fick en utskällning efter noterna! (Men det var av en helt obetydligt hemskt grå och bitter människa,så jag tar inte åt mig!)





kvällens middag; Varma mackor (tips! Ha i ananas,blir supermumsigt!)



lite efterrätt - och min favorit just nu ; Naturgodis


Kommentarer
Postat av: Heléne

Men hörrö snygging! Vem äre som bländar kunder på jobbet?, jag tror bestämt att det är DU som är 10poängaren!! :D

2009-01-30 @ 22:28:04
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0