lovely weekend...

söndageftermiddag. En aningens trött efter en mycket skön och lagom lång semester. 4 dar gjorde mig gott,och mycket har jag fått gjort. ska strax iväg till MaPa som bjuder på god middag ikväll. Har kikat lite på IKEAs hemsida inför vårat besök där imorrn,ska skriva en lista,I just love making a list *blink*
 Gårdagkvällen igår blev mycket lyckad,dagen till ära. Började med att kolla Melodifestivalen,trots vissa klagomål och protester,men tradition ÄR tradition! Men gårdagens låtar var rent ut sagt usla! Eller så är det bara jag som håller på komma ifrån det där,jag håller på Lilli och Susie! Men Måns?! Kom igen? Give me a break! Sen bjöd jag på mumsig alla ♥ dag-middag med rödvin och till efterrätt blev det mörk chocklad,med underbaraste sällskapet såklart...!

 


" hade liten fotosession med tissenissarna..."



" kan inte motstå dom..."



" han ska som vanligt styla och göra sig till..."



" present från underbaraste..."

Kommentarer
Postat av: Heléne

Åh vilka sötingar=) Katter är bäst helt enkelt, i alla dess former=)



På tal om lista, det behöver jag också skriva en...

Kram!

2009-02-15 @ 21:22:08
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0