fortsättning följer . . .

what a day! Vakna av telefonen som ringde imorse,strax efter sju. Det var jobbet. Jag hade tydligen försovit mig,men någon hade missat att berätta att jag skulle börja tidigare,så jag hade inte dåligt samvete. Infann mig på jobbet innan 8 t.o.m. Kan ju meddela att storyn om "Bajsdamen" fortsätter. Kan ni tänka er att hon vågade sig in idag igen? Och Tobbe som inte ens var där ! W,han lyckades däremot tuta i våran butikschef att hon hade " kackat" igen,genom att slänga i några isterband i en stor svart sopsäck,som han sedan kom springandes med och visade Stefan. "Släng den på en gång!!" *skratt*  Ja,jäklar,W är inte klok nånstanns. Jag lovar,detta kommer bli årets snackis!
 Just nu har jag intagit horisontellt läge i sängen,jag är såå mätt,tror jag avlider.



 "dagens middag ; pitabröd med massa kött och grönsaker...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0