Vi för statestik !

 Precis satt mig tillrätta i soffan,framför " Förkväll" för att avnjuta min underbara wok (min paradrätt!)
När jag gör wok vill jag ha allt,allt,ALLT i! Köpte därför idag minimajs,sockerärtor,rädisor,kokosmjölk och massa mer. Om inte en gång i veckan så varannan,jag bara måste äta wok. Skulle kunna leva på det,blev dock inte rikitgt lika gott med fläskkött som när jag brukar ha räkor i. Undrar dock vart mina cashewnötter tagit vägen,eller vem som kan ha ätiti upp alla utom 5 stycken . . .*blink*
 Idag på jobbet har vi fört statestik,vi i charken. Måste säga att det var ganska kul,och om man inte är såå sugen att gå på klockan alla gånger vart det ganska kul idag,haha. Får se våran lilla slutsummering som ska äga rum imorrn,ja,vi är inte dumma vi,vi kan hugga emot. Har spelat lite julskoivo idag också,en del gick upp i falsett och sjöng med,dock inte jag. Känner mig konsig nu också,bättre i halsen men kroppen gör så ont,t.o.m mina fingertoppar värker. Står inte ut.




" I am the master in the kitchen . . ."

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0