Searching places to find a piece of something to call mine

 Torsdagkväll och iskallt ute. Härligt. Fick äntligen andas in massa frisk luft under promenaden hem ifrån jobbet. Jobbade kväll. Lungt som i graven så jag lyckades komma ifrån 10 minuter tidigare. Köpte med mig lite skagenröra hem och sitter och ska äta toast,lagom ansträngade och oerhört gott efter en jobbkväll.
Bara en dag kvar och sen helg! Hoppas på en lung och skön sådan. Blir Maria + Mariadag på lördag. Ska åka upp och möta honey och sen bege oss på lite shopping,fika,och sen ska vi käka sushi! Imorrn kväll ska jag fixa god middag och Martin ska som vanligt fixa en flaska rödvin. Helg,helg,helg. Varför kan det inte bara alltid vara helg? 
 
 När det gäller andra saker är jag konstant i valet och kvalet. Varför kan det inte bara vara ett lätt val? Vart finns orken när jag behöver den? Kommer jag lyckas fixa det här eller kommer jag befinna mig på precis samma plats i livet såhär dags nästa år? Det hoppas jag verkligen inte. Har varit konstant trött i flera månader snart,hur i helvete ska jag lyckas vända det här? Tänka positivt? Det är inte alltid lätt när man gång på gång inser att det inte ger nånting det man gör. Åh,vad jag ibland önskar att jag kunde fly fältet och gå och gräva ner mig en stund.     FUCK!!!!
   



" Konstant fruktansvärt förvirrad - I hate it ! . . ."

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0