pipparkakor och lusseballar ?

 En helt ljuvlig doft av pepparkaksmuffins sprider sig just nu i hela min lägenhet! Mmmm,det här med julkänslor börjar arta sig,litegrann iallafall. Tog tag i julbaket direkt när jag kom innanför dörren,och ute på balkongen hönger nu en blå ljusslinga (förra hyresgästen lämnade medvetet kvar den,så nu kommer den till användning!) Blev helt ok. Jobbdagen flöt på idag igen,men det är mycket nu bland all julsill,julostar,rödbetsallader och julskinkor. Kände at jag var nära till migrän idag igen,men jag hann få i mig en alvedon innan det tog över,nu känner jag ingenting ! 
 Helgen närmar sig och det blir jobba halva den,sen blir det middag och utgång på lördagkväll för Pillan! Söndagen blir det lucia men redan på torsdag blir det galej när det blir middag och konsert med Maria. Ska se till att hinna kolla julklappar inne i stan innan jag möter upp henne. Den där morgonrocken som mamma ska få i julklapp måste inhandlas! (Och nä,mamma läser inte min blogg så jag har inte försagt mig)  Nu middag med ett stort glas julmust,sen ska jag dekorera mina fina muffins med frosting och silverkulor!

 


" Tänk er balokonegn i bakgrunde,fast med en blå ljusslinga? Njaa,det duger iallafall . . ."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0