Juldagen 2009

 Blev en så lyckad kväll/natt igår med de underbaraste av de underbaraste. Lite föris hemma hos Fia och Daniel med fullt av folk,lite Michael Jackson på storbildsskärm och en massa dricka. Dansade natten lång med underbara vänner och trängdes bland massa dreggon på dansgolvet. Michis och Fia agerade pressfotografer,och Martin förvandlades till Bingo fram på småtimmarna,gick sisådär ^^,
Natten avslutades med julklappsbyte,så nu blir det nya pjucks och en spaweekend nästa år. Lovely baby ♥ Galet skön och grym kväll mina vänner.



 


" Hemma hos Fia. Jenny,jag och darling . . ."



" Pillan,Fia och jag . . ."


" Posing in the trappa . . ."




" Jag lånade Mchis bäver . . ."



 
" Jag,Michis,Jenny och Josefin . . ."


" Outside . . ."



" Nästan hela Jävla högen ! . . ."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0