Indiansommar !

Världens underbaraste väder idag! Älskar verkligen den här tiden,märkligt bara att det är mer sommar nu än när det verkligen var sommar..
Är förkyld ungefär varannan dag. Inte i söndags,men i måndags,inte igår men idag har jag ont i halsen?! Snälla Nån,ta mig ur denna misär! Antigen är det lika bra att bli vrålförkyld eller så vill jag vara frisk,inget mellanläge,det är pest. Slutade klockan 14 idag,och är ledig till fredag klockan 14. Ska se till att få ut det bästa av kedigheten. Börjar ned en tur runt ön,och sen hem och pyssla!
Saknat min sambo!

Lite nyfiken bara,vilka är NI som läser bloggen varje dag? Ni är en stadig skara. Lämna gärna en kommentar !


Kommentarer
Postat av: Annie

Hej Maria
jag tittar ofta in på din blogg.. :)
men det visste du ju redan.. men så ses vi ju imellanåt oxå..
kram
annie

2012-09-12 @ 17:20:54
Postat av: Mats

Läser oftast varannan dag sådär,,bra skrivet och så tycker jag,,keep it up

2012-09-12 @ 19:46:34
Postat av: Heléne

Inte varje dag, men säkert 2ggr/vecka:)

2012-09-12 @ 19:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0