"Expressen ringde"

Underbart och vara tillbaka på jobbet igen,jag har pratat och pratat och pratat. Känns som jag inte haft nåt socialt liv på hur länge som helst bara för att jag varit borta tre dagar.Varit stor dramatik idag med julmusten,facebook,expressen och en grundlurad dryckesansvarig Robert! Gillar verkligen stämningen på jobbet just nu,och vårt lilla team i charken. Nu hoppas vi på fest,oktoberfest. Lite öl,lite röka,lite underhållning ^^,

Annars har jag gått och blivit kär. I Pluras kök. Kanske det bästa programmet på tv just nu. Plöjde alla på tv3 play i dagarna. Vill ha och jag vill vara i Pluras kök och laga middag,dricka vin och insupa atmosfären. Helt galet underbart. Se det om ni missat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0