1 september

Kan det verkligen regna mer nu? Borde vara helt omöjligt. 1 september och idag kände jag för första gången,på riktigt,att nu är det kört. Ingen mera sommar,att nu blir det höst sakta men säkert. Fast min bästa tid är nu. Älskar hösten i den bemärkelsen att träden skiftar i färg,man kan sitta länge o fika,mysa i tjocka tröjor,dricka ännu mera thé,tända massa ljus och bara mysa. Hösten har alltid varit den årstiden som passar mitt mood.
gårdagen spenderades först på jobbet,åkte sen ut för att umgås med hunden Stina och sen tillbaka med finaste Jenny och hem till henne o David för lite middag med goda vänner. Jenny gjorde godaste pasta bolognese och till efterrätt marängswiss. Min sambo som satt fast i bilkö (!) hela kvällen,kom och hämta mig och vi åkte ut på landet och somna rätt snabbt i soffan framför en film. Regn hela förmiddagen idag också.
Åkte hem ganska tidigt och idag har vi gjort stan och käkade en god bit mat på Rosa drömmar. Ikväll blir det lugnt för mig,sambo ska ut på galej och själv ska jag upp tidigt imorgon och åka till gamla hem,har en dejt med min familj <3
Ska ta ett bad nu innan det blir lite thé och sex and the city i soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0