Ur balans

Varit en lika trött dag idag. Vet inte vad det är med nig just nu. frågar ni min man så har jag nog inte varit den roligaste stundtals. Lättretlig,grinig,trött och bara tyckt blä om det mesta. Vet inte vad det beror på,fullmånen kanske? Hoppas det går över snart,för jag gillar inte mig själv då.
Har i alla fall,i helgen,kommit till insikt att det är bara att ta arslet ut vagnen om tömma lägenheten på det mesta. Varför dra ut på det? så nu börjar det klia i fingrarna. det är jobbigt,jobbigt,jobbigt,men det måste göras!!! I helgen ska vi se till att köra ett stort lass till stan,och sen en hel del ut till huset.

annars känns det mesta bra,på de flesta plan,andra mer än nånsin. känns skönt att allt är out in the open nu,inga konstigheter,snarare hur naturligt som helst,och med bättre magkänsla och varm i hjärtat. Det här blir bra,det här är bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0