mardröm

drömde i natt att du var borta,försvunnen,ingenstanns att finna. jag kunde så väl känna hur jag inte kunde ge upp hoppet trots att alla runt omkring sa det är försent,sluta leta,sluta ringa,det som sker det sker. ringde din telefon och allt jag fick va ditt mobilsvar,och jag tänkte att så länge din telefon är på,då finns du någonstanns. jag kan fortfarande känna den ångest och panik,hur jag skrek rakt ut,från djupet av mitt hjärta och kände den hopplöshet av att ha förlorat något som jag älskar så hårt.
 
 när jag vakna var det med enorm lättnad att inse att det var en hemsk dröm,men känslan har följt med mig hela dagen,ni vet sånna där drömmar man inte riktigt kan släppa,som jag undrar vad det betyder,och framför allt,varför ska jag behöva drömma så dumt? kanske för att påminna mig om hur mycket jag uppskattar dig och älskar så ofantligt mycket, men det vet du ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0