Tungt

konstig dag som började så himla fin och bra med mina två favoriter. Fia och jag åkte till skärholmen och sen till ikea och liam flörta och skratta hela tiden,med allt och alla,charmtroll,åh vad jag vill ha en sånn också.
Kom hem skapligt men migränen slog till och jag hamna hos mamma o pappa som fick i mig lite mat innan jag slumra en stund i soffan,drog hem och fann en tim lägenhet och ensamheten kastade dig över mig,blev nästan rädd,och jag som hade planerat vinkväll. så jag vände i dörren och gick tillbaka.mina fina föräldrar,vad gjorde jag utan er? vad skönt det är att få känna sig lite ibland,och bli omhändertagen. trött och huvet känns tungt,känner mig sorgsen på nåt sett.jobb hela helgen,även det känns tung,men på lördag, åh vad jag längtar så hårt till! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0