Kvällssurr

Det här kan bli bra. Sitter här i soffan och tittar runt,fantiserar,föreställer mig,ser i framtiden.med lite av mina saker och av hans saker blir det vårt. tog hunden på promenad ikväll och gick där,och det kändes så rätt i magen,det här blir bra.
det som oroar mig är mest vad andra tycker,tror,anser."gör du ett smart val? " "Pendla,det är ju jättejobbigt" "ska ni bo i stan?" och även om jag inte vill ta åt mig så blir jag jättestressad och får ett inre kaos i huvet och ifrågasätter mig själv. Hur dumt?! det finns så många tusen fördelar med hemma där jag alltid bott,men tusen möjligheter här uppe.
Ska försöka göra och ta med det som en kolega sa idag; strunta i det "här" och gå ut och hitta din framtid!


Kommentarer
Postat av: Fia

Följ ditt hjärta å strunta i vad alla andra tycker. Det blir bra <3

2012-03-24 @ 12:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0