ett huvud tungt

 konstigt väder,konstigt i luften,konstig i huvet. me jobbdagen flög iväg och jag slapp jobba kväll. blev hämtad av pappa och jag fixade ut födelsedagspresent nr 2. sen hem och premiärgrillade på mamma och pappas balkong. iskallt,men åh så gott! med tzatziki och allt. jag fixade efterrätt och hann nånstanns där emellan somna en stund i mamma och pappas säng. sånn är jag.jag somnar hemma hos folk,ständigt.
 gårdagen gick till att bara rensa,rensa,rensa. ska göra det här lätt för mig och bara ha kvar det som jag verkligen vill ha,sälja en hel del,och det går över förväntan,flytta kommer bli en baggis!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Härligt Maria!

2012-03-30 @ 20:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0