Ibland är Jag fan grym!

Haft kanske den bästa dagen på länge,av egentligen ingen anledning alls,mer än att allt flutit på utan hinder eller problemas. jobbet gick bra och strax innan hemgång dök stans snyggaste morsa upp och bjöd in mig på fika,och bus med finaste pojken. gick hemåt och i bröstet dunka mitt hjärta glatt åt att det fortfarande var ljust ute vid halv 6! Hej våååår!
kom hem till en lagom förkyld man som kollat lägenheter och planerat framtid i sin ensamhet,och medans vi prata framtid så ställde jag mig och gjorde storkok på köttfärs vilket resulterade i köttfärssås och spagetti,köttgärspaj ich fetaostbiffar!!! Hallå? Är jag grym eller är jag grym?^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0