Gillar kontrasterna

Idag kändes det lättare. Får jag inte vara social och bland folk blir jag knäpp.
Jobbet gick bra,chefen tillbaka,och ganska tomt på kunder,med andra ord är hösten i antågande.
Har bästa pappa!Spontant dök han upp och erbjöd skjuts till tåget,men då tågen strula så blev det bilfärd ända till Rönninge. Guld värt som förtjänar en flaska fint vin <3
fixade mysmiddag/picknick till mig och sambo nere vid vattnet,lax med pesto och keso,och matvete,lax som Fia tipsat om!<3

Ikväll har vi tom hamnat i soffan och kollat nya Dallas. Skönt och komma hem,gillar kontrasterna ändå.
Imorrn blir det tillbaka till gamla hem,men ons/tors blir det här hemma,då ska jag hemmafru-fixa! ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0