Du och jag

Det slår mot bläcket,ligger i sängen,sängen jag själv hade i min första lägenhet,nu står den hos mamma och pappa. för ett år sedan hade jag stor livskris,visste inte alls vart mitt liv skulle ta vägen,om jag skulle planera och gå min egna väg,fast tillsammans med dig,eller om det skulle vara vi två,vår framtid och våra planer. det brann i mitt huvud och tårar var aldrig långt borta. Tuff höst blev tuff vinter,tills det började falla på plats. nytt jobb,gemensam bil,flyttplaner som snart blev samboplaner som snabbt blev uppsagd lägenhet som blev sambos,på riktigt! och till försommaren förlovning. Livet är bra märkligt. Hur klyschigt det än låter,i en handvändning vänds det upp och ner,helt och hållet. Är så tacksam och glad att jag får vara din <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0