Flygande jacob,och flygande liam ^^,

Äntligen fick jag träffa min favoritmamma och finaste pojken idag!! Hallå? Det här är inte ok,ni får inte bli sjuka sååååå länge igen. jag dör ju av abstinens. och så fick jag såklart träffa de finaste små kattungarna idag. så fina och små och den stoltaste kattmamman nånsin. blev bjuden på mumsig middag och fina presenter!jag och fia hann gå igenom det mesta tror jag medans yrvädret for runt och skrattade. på fredag blir det 1-års dag och presenter! hoppas min present blir godkänd av mor och far och barn.
Tog ett varmt bad när jag kom hem och nu blir det thé i soffan,och choklad kvar från påsken. Imorrn torsdag,sen är det fredag!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/862778/images/2012/pic_197999943.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0