Fia min fina

det blir inte roligare än såhär tydligen. stupa i soffan när jag kom hem från jobbet vid kl 15,och efter lite onödig tv-tittande har jag sovit i 2 TIMMAR!? Vad är det för fel på mig? helt onödigt,men tydligen välbehövligt.Vakna dock av att solen skiner så det var ett stort plus.

har egentligen tusen saker att höra. Styra upp alla möbler som ska iväg,det mesta försvinner nästa vecka,kommer bli tomt,men det är väl meningen? " man vet inte vad man har förrens det är borta" är sant. nu ser jag allt som jag älskar med min lägenhet,mitt sovrum,hur den ser ut på kvällarna,balkongen och alla sommarkvällar jag spenderat där med alla fina vänner. köket..
som sagt,mycket kommer saknas men samtidigt har jag ett pirr i kroppen som på ett barn som vill att allt ska vara fördigt nu,nu,nu!!!


det här inlägget tillägnar jag min fina fia som gått minste om civilisationen de senaste dagarna,fått skicka sin groda till stan för att kurera och bli frisk. du har egentligen inte missat nånting. det är vinter igen,inte vår,fast solen skiner så är det iskallt ute. det var tydligen barnbasar igår,och loppis idag på byn,men barnkläder kan liam önska sig i födelsedagspresent och loppis,det har ju jag en pågående hemma ;-)
och sen så har jag jobbat hela helgen och mycket mer spännande än så har jag inte att berätta. Bli frisk nu,snart så jag får boka in en lekdag med dig och liam! Puss finaste!


Kommentarer
Postat av: Fia

Du får mig alltid att le, fina fina <3

2012-04-01 @ 20:24:04
Postat av: Jenny

Barnkläder kommer ju lite då och då från moster oxå :å

2012-04-02 @ 03:18:33
Postat av: Fia

Bästaste moster <3

2012-04-02 @ 14:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0