Blir galen!

hur jag än försöker så blir det ingen struktur på nått,vad jag än gör så ringer den där jävla telefonen och det är fler saker som blir fler måsten. planerar jag nåt så kommer alltid något annat emellan,och mitt i allt detta dyker roligheter upp,som jag inte kan följa med på,eller som krockar med annat. vill egentligen bara att det ska flyta på,men överallt är det en bump in the road. mår lite konstigt,och drömmer nätterna igenom och vaknar upp helt genomsvettig. inte bra.

 allt jag önskar mig just nu är en lugn helg,för att få komma iordning,strukturera upp och planera,men självklart är det en massa som kommer emellan,saker som är planerad sen länge,och sen sånt oförutsägbart,sånt som bara biljävlar kan ställa till med. imorrn önskar jag mig verkligen en fin kväll,en lugn fin kväll i lägenheten i stan. min man och jag,en god bit mat,och en flaska vitt att dela på. är det för mycket att begära?
 Nu ska jag kasta in handduken och lägga mig. utmattad.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0