positiva veckan visst!

 hade en så himla bra strategi i början på den här veckan. det här skulle bli min POSITIVA vecka. men herregud,det är svårt. det finns väldigt,väldigt,väldigt många negativa personer där ute,och energitjuvar.
 hur jag än mår,oftast,nästan alltid,även om det är den mest shiti shitdagen så låter jag det oftast inte gå ut över arbetskamrater eller vänner,det är bara nej,nej,nej, man drar inte ner andra. men många andra har inte den där spärren,utan öser ur sig allt och drar ned alla i sin omgivning. fan vad svårt det är att vara positiv då!
 igår slutade jag iallafall tidigare så jag tog tåget mot stockholm och mötte upp min fina maria. vi hamna på caliente tapasrestaurang och beställde in massa gott och gott vin och planerade hösten och prata om den inplanerade solresan. längtar redan  massa,men tiden går fort. först ska jag och martin,äntligen,ner till lund och hälsa på michis och martin!
 i måndags så började träningen iallafall! jäklar vad jag svettades,jag svettades verkligen som en lite gris,från varje liten por,och håret! men nu är jag på´t igen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt att höra att du är igång med träningen :D

hatar oxå energi-tjuvar! kan de inte bara vara griniga för sig själva, måste dra med sig alla andra?

Hoppas ni får det så trevligt i Lund och hälsa från mig :D

2011-09-22 @ 17:38:09
URL: http://jennynorrby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0