a feeling

 har en känsla i kroppen,att det kommer hända något. jag vet,det låter säkert jättekonstigt,men den finns där,den bara kommer över mig ibland. att nånting bra kommer hända. som en förväntan känns det som,som kommer bli sann. varje gång den kommer över mig så stannar jag till,och sen blir jag liksom lugn på nåt sett. jättekonstigt,vet inte om det är ett sjätte sinne eller så,men det har hänt mig förut,och det visade sig att jag hade rätt,det var nåt stort som hände då. det får visa sig vad det är,men när det händer vet jag att jag inte kommer bli förvånad..

 har en envis stundande förkylning,eller vet inte om den är på gång,eller om den är på bortgång,konstigt,men den är liksom på hold fast den inte bryter ut. skitirriterande. trots detta så är det jobbhelg,bara söndag kvar nu,så den gick fort. kvällen har jag spenderat hos mamma och pappa. blev bjuden på supergod middag och mammas hembakade kaka,som vanligt somna jag en stund i soffan,medan jag prata lite snabbt med jenny på viber ♥ 
 
 går och funderar på om jag kanske skulle ta tag i saker,och ta tjuren i hornen och få sagt det som jag måste få sagt,och måste få ur mig. känns som att det kanske är mitt första steg på vägen,kanske allt skulle kännas lite lättare då,alla korten på bordet,att bara säga att jag inte längre känner glädje i det jag gör? behöver bara peppa mig själv,för oavsett vad någon säger,att jag måste tänka på mig sjölv,så är och kommer det vara skitjobbigt,som att jag sviker,men det finns så många fula,fega dryga som bara gör att jag verkligen mår dåligt,varförgör jag så mot mig själv? bajs.



 SAKNAR dig gumman !


Kommentarer
Postat av: Jenny

Saknar dig MASSOR <3

2011-09-26 @ 03:30:49
URL: http://jennynorrby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0