Wednesday heart attack

piss vilken dag. på riktigt. motivationen i botten och sömningheten på topp. sol och regn om vartannat och där emellan inget folk,och alldeles för lång jobbdag. träningsvärk från senaste löprundan och till på köpet tappa jag en kartong djupfryst kött på min fot,vi snackar 10 kilo.puckad som man är. på ärmarna har jag fått nåt konstigt utslag och innan hemdags fastnade jag med jobbskjortan i en kyldisk och rev upp sidan på skjortan. fattar ni att det var tungt att gå hem !?

FUCK THIS FUCKING DAY

Kommentarer
Postat av: Jenny

låter som om du behöver semester? Så när kommer du hit? Står ett ledigt rum och väntar på dig här :D <3

2011-10-19 @ 22:18:03
URL: http://jennynorrby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0