Tuesday's grey

 egentligen,men har det inte varit det mysigaste vädret idag? kan inte hjälpa att jag myste när jag gick hem i regnet idag,alla gula löven,blåsten,kylan och regnet,och tanken på att fixa en kanna thé och tända en massa ljus och kura upp i soffan,det finns ju ingen anledning att ha dåligt samvete för det när vädret är som det är?
 efter min korta arbetsdag idag gick jag hem till fia och min favoritkille,idag var han en glad men så trött filur. vi satt på lekfilten bland leksaker och drack thé framför kaminen som sprakade. mys.
  nu ska jag just krura upp mig i soffan,dricka lite thé och knapra på nåt gott medans jag vänstar på min andra favoritkille ♥



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0