2:a oktober




 gjorde stan in helgen också. spenderade hela lördagen i kungsträdgården med fina människor och njöt av,faktiskt,högsommarvärme !? hur underbart som helst,och vi fatta inte att det var första oktober. blev bjudna på lunch och tog sedan en vända i stockholms butiker,jag fynda en fin skål jag varit på jakt efter.
igår kväll ble det en riktig utekväll. mötte upp johan och hans tjej på storstad och drog vidare till kåken,innan vi tillslut hamna på olssons och sedan hem,hamna innanför dörren strax efter tre. en alldeles perfekt lördag och natt. gick över bron till ön med min prins och ville inte att den skulle ta slut.
 idag har jag varit tant maria hemma hos fia,daniel och liam. snart kan han krypa den lilla rackaren. stans gulligaste kille. god damn.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0