winter´s back!

okej,jag vet att jag är lika bitter,tjatig och grinig som alla andra idag,men seriöst,varför skulle det behöva komma mer snö? skidjackan åkte på i morse,tur att jag slapp cykla till jobbet,idag var det kurs istället och lunch på stranden med godaste husmanskosten och trevliga kolleger.


 har nog aldrig haft en sånn rörig natt i mitt huvud som denna natt. det var inget som var som det skulle. drömde och vaknade om vartannat.det konstiga är att jag hade så tydliga bilder när jag vaknade precis,men nu är allt som bortsprunget,minns nåt vagt om att det var julafton mitt i sommaren. 
skulle verkligen behöva fortsätta städa lägenheten,men det tar liksom lite emot. har fått lite tvångstankar att allt ska vara vitt nu. jag som aldrig gillat vitt. vad är det fråga om? plus att jag vill ha nytt kök. blev så himla inspirerad av davids nya kök så jag inte kan släppa tanken! men det är inget jag kan göra nåt åt nu,tyvärr. men sen,snart,i framtiden! 
 


 





 

 
 mina underbara gäster skapade fin poesi i lördagskväll ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0